Домашнє завдання на час карантину
КЛАС | Матеріал для опрацювання | Практичне завдання | додатково | На дозвіллі з Інтернетом |
7-А 7-Б 7-В |
Підручник: §§ 17 - 19 повторити; опрацювати §20, 21 |
За підручником: Скласти конспект §20 (в робочому зошиті, спираючись на контрольні запитання до §20), |
розв’язати задачі №№ 7-10 вправи 19, №№ 2-4 вправи 20 (за зразок виконання взяти мал.20.4 та 20.5 підручника) | |
8-А 8-Б 8-В |
Підручник: §§ 37-40 |
Скласти конспект основного теоретичного матеріалу: 1) умови плавання тіл; 2) Плавання суден (осадка, ватерлінія, водотоннажність) 3) Повітроплавання (за запитаннями до §40) (узагальнені плани, за якими найбільш раціонально складається відповідь, дивись під таблицею або, клацнувши на строку питання, перейдемо безпосередньо до них) |
виконати письмово задачі із вправ 22(8-11), 23(1-4) |
- Склади паззли (портрети видатних вчених): |
9-А 9-Б 9-В |
Підручник: §§ 24 - 31 |
Скласти конспект основного теоретичного матеріалу:
|
розв’язати задачі №№11.38 – 11.43, 11.47 із збірника задач Опрацювати тестові завдання до розділу "Електричний струм" с.129. |
Склади портрет Майкла Фарадея |
10-Б |
Підручник: §§ 31 - 37 опрацювати (спираючись на конспект) |
Скласти конспект основного теоретичного матеріалу:
|
Виконати завдання для самоперевірки на с. 191-192. | |
11-Б |
Підручник: §§ 22-31 опрацювати (спираючись на конспект) |
Скласти конспект основного теоретичного матеріалу:
|
Склади портрет: |